جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک‌طرفه شد

با افزایش حجم ترافیک، پلیس راه از ساعت ۹ صبح امروز محدودیت‌های جدیدی را در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال کرد که بر اساس آن مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد تنها در مسیر جنوب به شمال مجاز است؛ وضعیتی که مسافران این محور‌ها را به استفاده از مسیر‌های جایگزین واداشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال اظهار کرد: با توجه به شرایط ترافیکی موجود، از ساعت ۹:۰۰ صبح امروز ۲ تیرماه محدودیت تردد در مسیر شمال به جنوب از مبدأ مرزن‌آباد اعمال شده است.

وی افزود: بر این اساس، تردد کلیه وسایل نقلیه از مسیر (شمال به جنوب) در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال تا اطلاع بعدی ممنوع شده و همزمان تردد خودرو‌ها از مسیر (جنوب به شمال) این ۲ محور به صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شود.

جانشین پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: این محدودیت ترافیکی با هدف تخلیه بار ترافیکی و افزایش ایمنی سفر‌ها اجرا شده و تا زمان روان‌سازی تردد و کاهش حجم ترافیک ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محبی با توصیه به رانندگانی که قصد سفر به استان‌های شمالی کشور را دارند، گفت: مسافران می‌توانند برای رسیدن به مقصد از محور‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و همچنین محور قزوین ـ رشت استفاده کنند.

وی تأکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر، آخرین وضعیت ترافیکی و محدودیت‌های احتمالی محور‌های مواصلاتی را از طریق منابع رسمی پلیس راهور و سامانه‌های اطلاع‌رسانی دریافت کنند تا از بروز معطلی در مسیر جلوگیری شود.

جانشین پلیس راه راهور فراجا در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، همکاری لازم را با مأموران پلیس راه در اجرای محدودیت‌های ترافیکی داشته باشند.