سه شرکت سرمایهپذیر سهام عدالت در واریز سود سهامداران عدالت اهمال کردند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، با وجود این که به گفته ولیاله جعفری مدیر نظارت بر ناشران بورس، شرکتهای سرمایهپذیر سهام عدالت باید سود مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۲ را واریز میکردند، اما حدود پنج شرکت واریز نکردند.
بر اساس پیگیریها، تاکنون سه شرکت مخابرات ایران، هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان پول مرحله دوم سود سهام عدالت را واریز نکردند.
بر اساس اطلاع کسب شده، واریز این مرحله از سود سهام عدالت در گروه واریز سود این سه شرکت بزرگ است.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ