شاخص کل بورس تهران با سقوط سنگین ۴۲هزار واحدی ، کانال به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی را از دست داد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۹ میلیارد و ۲۶۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۴۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۲ هزار و ۲۰۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۵۵۱ واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فارس، نوری و پارسان شد و در مقابل نمادهای وبملت، وپاسار و خساپا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ورقه به ارزش ۱۱ هزار و ۶۳۹ میلیارد تومان در ۷۴۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۱۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۴ هزار و ۷۶۱ واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی مارون، آریا و ومپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی دقاضی، معین و حخزر بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ