با وجود اعلام تعطیلی ادارات دولتی و دستگاههای اجرایی در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در استان تهران، بازار سرمایه باز است و بورسهای چهارگانه به فعالیت عادی خود ادامه میدهند.
به گزارش اقتصادآنلاین و به نقل از ایرنا، با توجه به اینکه استانداری تهران، فعالیت ادارات دولتی در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد را در این استان تعطیل اعلام کرده و از سوی دیگر شعب منتخب و کشیک بانکها باز هستند، لذا فعالیت بورسهای چهارگانه تهران، فرابورس، کالا و انرژی نیز برقرار خواهد بود.
پیشتر نیز سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاعیهای در خصوص دایر بودن بازار سرمایه در روزهایی که به طور خاص از سوی دولت تعطیل اعلام میشوند ولی فعالیت شعب کشیک بانکها برقرار است را منتشر کرده بود.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ