در دومین روز معاملاتی هفته، شاخص کل بورس با افت ۰.۷ درصدی به سطح ۳ میلیون و ۹۱ هزار واحد رسید.
در دومین روز معاملاتی هفته، بازار سهام بار دیگر با افت شاخصها و موج خروج نقدینگی حقیقی مواجه شد. شاخص کل بورس با افت ۰.۷ درصدی به سطح ۳ میلیون و ۹۱ هزار واحدی سقوط کرد و شاخص هموزن نیز با کاهش ۰.۹ درصدی در تراز ۹۴۵ هزار و ۱۴۵ واحد ایستاد.
از مجموع نمادهای معاملهشده، حدود ۷۹ درصد در محدوده منفی و تنها ۲۱ درصد با رشد قیمت دادوستد شدند. دو نماد وبملت (بانک ملت) و فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و باعث تعمیق روند نزولی شدند. در مقابل، نمادهای شپنا (پالایش نفت اصفهان) و تاپیکو تلاش کردند بخشی از این افت را جبران کنند، اما موفق به تغییر روند نشدند.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ