فعالیت و معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران، بورس کلا و بورس انرژی در روز شنبه (اول شهریورماه) طبق روال عادی، برقرار است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با وجود تعطیلی بانکها در روز شنبه (اول شهریورماه) در استان تهران، اما از آنجایی که شعب کشیک بانکها دایر است و فعالیت میکنند، بورسها و بازار سرمایه نیز در این روز دایر هستند و طبق روال عادی فعالیت میکنند.
علیرغم اعلام تعطیلی ادارات و دستگاههای اجرایی دولتی در روز شنبه (اول شهریورماه) در استان تهران، که متعاقب آن نیز بانکها در این استان تعطیل هستند، اما از آنجایی که شعب کشیک بانکها در استان تهران دایر بوده و قادر به خدمات رسانی به متقاضیان بانکی هستند، فعالیت و معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران، بورس کلا و بورس انرژی در روز شنبه (اول شهریورماه) طبق روال عادی، برقرار است.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ