سخنگوی دولت گفت: تزریق نقدینگی به بازار برای کاهش صفهای فروش و اجرای طرح بیمه سهام جز اقداماتی بود که در راستای حمایت صورت گرفت.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت درباره دلایل بازگشایی بورس پس از جنگ و حمایتهای انجامشده از بازار گفت: در ایام جنگ بورس تعطیل بود. بعد از جنگ با توجه به اینکه باید فعالیتهای اقتصادی کشور باید به شرایط عادی برمیگشت و فعالان بازار مایل به دسترسی به نقدینگی خود در بازار سهام بودند، با موافقت شورایعالی بورس، فعالیت بورس از سر گرفته شد.
سخنگوی دولت همچنین درباره بستههای حمایتی طراحیشده برای حمایت از بازار و سهامداران نیز گفت: حمایت سهامداران حقوقی بزرگ و نظام بانکی، تزریق نقدینگی به بازار برای کاهش صفهای فروش و اجرای طرح بیمه سهام جز اقداماتی بود که در راستای حمایت صورت گرفت.
در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر میبرد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است.
در حالی که تنگه هرمز در ماههای اخیر به یکی از کانونهای نگرانی بازار نفت تبدیل شده، گزارش تازه رویترز از ارزیابی آژانس بینالمللی انرژی نشان میدهد این بازار ممکن است در سال ۲۰۲۷ از نگرانی درباره کمبود عرضه عبور کند و با مازاد قابلتوجه نفت روبهرو شود.
اکوایران: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز افزایشی شد
غوغای عشق در پایتخت شور و شعور حسینی در حماسه یومالعباس زنجان به پا شد.
Δ